class="active"

    Warunki przyjmowania sprzętu do serwisu - Regulamin

                            Regionalne Centrum Serwisowe System X (o zasięgu ogólnopolskim)   

                                                                                                      PROMOCJA

                  na naprawy dostarczone do nas drogą wysyłkową z terenu Polski i UE.
Od 2016 roku wszystkie serwisy będą wyceniane za darmo. W razie rezygnacji Klient ponosi jedynie koszt odsyłki sprzętu około 15-20
(kraj) i ok 10-15 € (UE). Ale zapewniamy,       że ze względu na koszt naprawy nikomu nie damy powodu do rezygnacji z naprawy.

Uwaga ; z okolicznych miast jak Rzeszów, Łańcut, Przeworsk, Jarosław, Radymno, Przemyśl, Sieniawa, Lubaczów, Kańczuga, Pruchnik istnieje możliwość odbioru sprzętu - po umówieniu się - oczywiście gratis !

                                                                Przyjęcia do serwisu wysyłkowe

 Wysyłając do nas urządzenia do serwisu za pośrednictwem kurierów i poczty prosimy o stosowanie się do następ ujących zasad: 

 - przed wysyłką prosimy o obowiązkowe wypełnienie formularza w zakładce "zamów serwis" (zamawiam serwis), gdyż w większości listy przewozowe są bardzo nieczytelne a to bardzo utrudnia nam przyjęcie do serwisu (modół zacznie działać od 1 kwietnia). Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia wygeneruje automatycznie potwierdzenie przyjęcia do serwisu (w formie maila lub sms) oraz spowoduje, że wycena naprawy Twojego urządzenia będzie gratis.
 - prosimy o wysyłanie paczek ze sprzętem do serwisu kurierami, którzy zezwalają na sprzawdzenie stanu i zawartości przesyłki,
 - pamiętaj, aby ubezpieczyć przesyłkę na odpowiednią wartość adekwatną do zawartości oraz oznaczyć ją: ostrożnie szkło,

 - pamiętaj o odpowiednim opakowaniu zawartości przesyłki tak wewnętrznym jak i zewnętrznym,
 - pamiętaj o opisaniu zawartości przesyłki (list przewodni) i umieszczeniu tej informacji w  widocznym miejscu na zewnątrz przesyłki lub w łatwo dostępnym miejscu - wewnątrz przesyłki,
 - pamiętaj o dokładnym opisie usterki i okolicznościach jej wystąpienia ( to znacznie wpływa na czas realizacji zlecenia),
 - pamiętaj o dołaczeniu oryginalnego zasialcza lub  ostatnio używanego (laptopy, drukarki, tablety, smartfony, konsole itp.),
 - jeśli wymagasz pilnej realizacji napisz to w liście przewodnim,
 - jesli posiadasz ważne dane do zachowania na dysku twardym lub innym nośniku, który wysyłasz do naszego serwisu, napisz to w liscie przewodnim,
 - jeśli posiadasz gwarancję na urządzenie w naszej firmie lub innej, poinformuj nas o tym w liście przewodnim. Brak takiej informacji oznacza zgodę klienta na rozebranie sprzętu, a co za tym idzie - możliwość utraty gwarancji.

Pamiętaj, na każdą naprawę w naszej firmie orzymujesz pisemną gwarancję oraz fiskalny dowód zapłaty (paragon-faktura), ale jeśli zagubisz te dokumenty, możesz złożyć pełnoprawną reklamację, gdyż posiadamy archiwum na 6 lat wstecz, które umożliwi nam odtworzenie akcji serwisowej i pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu.

                                                                                  Przyjęcia do serwisu stacjonarne.

Przynosząc do naszego serwisu sprzęt pamiętaj o podstawowych zasadach, które ułatwią nam serwis i wydatnie skrócą czas realizacji Twojego zlecenia oraz spowodują, że Będziesz wpełni zadowolony z naszych usług:

 -  prosimy o dostarczanie rządzeń do serwisu z oryginalnymi zasilaczami lub ostatnio używanymi (laptopy, drukarki, tablety, GPS),
 -   prosimy o dokładne okleślenie problemu wraz z okolicznościami jego wystąpienia (to znacznie wpływa na czas realizacji),
 -   jeśli wymagasz szybkiej realizacji, poinformuj o tym konsultanata przyjmującego serwis,
 -  jeśli posiadasz ważne dane do zachowania na dysku twardym lub innym nośniku, który oddajesz do serwisu, pamiętaj,  poinformuj o tym konsultanta przyjmującego serwis,
 -  jeśli posiadasz gwarancję na urządzenie w naszej firmie lub innej, poinformuj o tym konsultanata podczas przyjęcia. Brak takiej informacji oznacza zgodę klienta na rozebranie sprzętu, a co za tym idzie - przeważnie - utratę gwarancji.

Pamiętaj, na każdą naprawę w naszej firmie otrzymasz pisemną gwarancję i fiskalny dowód zapłaty (paragon-faktura), ale jeśli zagubisz te dokument, możesz złożyć wpełni prawną reklamację, gdyż posiadamy archiwum na 6 lat wstecz, które umożliwi nam odtworzenie akcji serwisowej i pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu.

 

strona w budowie...

 

 

 

 

 

S