Regionalne Centrum Serwisowe System X (o zasięgu ogólnopolskim)
PROMOCJA
na naprawy dostarczone do nas drogą wysyłkową z terenu Polski i UE.
Od 2016 roku wszystkie serwisy będą wyceniane za darmo. W razie rezygnacji Klient ponosi jedynie koszt odsyłki sprzętu około 15-20 zł (kraj) i ok 10-15 € (UE). Ale zapewniamy, że ze względu na koszt naprawy nikomu nie damy powodu do rezygnacji z naprawy.
Uwaga ; z okolicznych miast jak Rzeszów, Łańcut, Przeworsk, Jarosław, Radymno, Przemyśl, Sieniawa, Lubaczów, Kańczuga, Pruchnik istnieje możliwość odbioru sprzętu - po umówieniu się - oczywiście gratis !
Przyjęcia do serwisu wysyłkowe
Wysyłając do nas urządzenia do serwisu za pośrednictwem kurierów i poczty prosimy o stosowanie się do następ ujących zasad:
- przed wysyłką prosimy o obowiązkowe wypełnienie formularza w zakładce "zamów serwis" (zamawiam serwis), gdyż w większości listy przewozowe są bardzo nieczytelne a to bardzo utrudnia nam przyjęcie do serwisu (modół zacznie działać od 1 kwietnia). Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia wygeneruje automatycznie potwierdzenie przyjęcia do serwisu (w formie maila lub sms) oraz spowoduje, że wycena naprawy Twojego urządzenia będzie gratis.
- prosimy o wysyłanie paczek ze sprzętem do serwisu kurierami, którzy zezwalają na sprzawdzenie stanu i zawartości przesyłki,
- pamiętaj, aby ubezpieczyć przesyłkę na odpowiednią wartość adekwatną do zawartości oraz oznaczyć ją: ostrożnie szkło,
- pamiętaj o odpowiednim opakowaniu zawartości przesyłki tak wewnętrznym jak i zewnętrznym,
- pamiętaj o opisaniu zawartości przesyłki (list przewodni) i umieszczeniu tej informacji w widocznym miejscu na zewnątrz przesyłki lub w łatwo dostępnym miejscu - wewnątrz przesyłki,
- pamiętaj o dokładnym opisie usterki i okolicznościach jej wystąpienia ( to znacznie wpływa na czas realizacji zlecenia),
- pamiętaj o dołaczeniu oryginalnego zasialcza lub ostatnio używanego (laptopy, drukarki, tablety, smartfony, konsole itp.),
- jeśli wymagasz pilnej realizacji napisz to w liście przewodnim,
- jesli posiadasz ważne dane do zachowania na dysku twardym lub innym nośniku, który wysyłasz do naszego serwisu, napisz to w liscie przewodnim,
- jeśli posiadasz gwarancję na urządzenie w naszej firmie lub innej, poinformuj nas o tym w liście przewodnim. Brak takiej informacji oznacza zgodę klienta na rozebranie sprzętu, a co za tym idzie - możliwość utraty gwarancji.
Pamiętaj, na każdą naprawę w naszej firmie orzymujesz pisemną gwarancję oraz fiskalny dowód zapłaty (paragon-faktura), ale jeśli zagubisz te dokumenty, możesz złożyć pełnoprawną reklamację, gdyż posiadamy archiwum na 6 lat wstecz, które umożliwi nam odtworzenie akcji serwisowej i pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu.
Przyjęcia do serwisu stacjonarne.
Przynosząc do naszego serwisu sprzęt pamiętaj o podstawowych zasadach, które ułatwią nam serwis i wydatnie skrócą czas realizacji Twojego zlecenia oraz spowodują, że Będziesz wpełni zadowolony z naszych usług:
- prosimy o dostarczanie rządzeń do serwisu z oryginalnymi zasilaczami lub ostatnio używanymi (laptopy, drukarki, tablety, GPS),
- prosimy o dokładne okleślenie problemu wraz z okolicznościami jego wystąpienia (to znacznie wpływa na czas realizacji),
- jeśli wymagasz szybkiej realizacji, poinformuj o tym konsultanata przyjmującego serwis,
- jeśli posiadasz ważne dane do zachowania na dysku twardym lub innym nośniku, który oddajesz do serwisu, pamiętaj, poinformuj o tym konsultanta przyjmującego serwis,
- jeśli posiadasz gwarancję na urządzenie w naszej firmie lub innej, poinformuj o tym konsultanata podczas przyjęcia. Brak takiej informacji oznacza zgodę klienta na rozebranie sprzętu, a co za tym idzie - przeważnie - utratę gwarancji.
Pamiętaj, na każdą naprawę w naszej firmie otrzymasz pisemną gwarancję i fiskalny dowód zapłaty (paragon-faktura), ale jeśli zagubisz te dokument, możesz złożyć wpełni prawną reklamację, gdyż posiadamy archiwum na 6 lat wstecz, które umożliwi nam odtworzenie akcji serwisowej i pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu.
strona w budowie...